top of page
Search
  • Writer's picturefd music

جدایی کیلیان امباپه به رئال مادرید ضربه ای برای لیورپول نخواهد بود

این بازیکن فرانسوی ممکن است بهترین بازیکن جهان باشد، اما فردگرایی او با ذهنیت تیم مرسی در تضاد است.

پس کیلیان امباپه بالاخره به رئال مادرید خواهد پیوست؟ یا شاید نه؟ برای لیورپول چه اهمیتی دارد. به هر حال آنها واقعاً او را نمی خواستند! البته این درست نیست. یورگن کلوپ مانند هر مربی دیگری در جهان همیشه به امباپه علاقه داشته است. او حتی زمانی که مهاجم فرانسوی هنوز در موناکو بود سعی کرد او را به خدمت بگیرد.



بدیهی است امباپه در سال 2017 به شهر خود بازگشت و به پاری سن ژرمن پیوست. همان تابستان، لیورپول محمد صلاح را از رم به خدمت گرفت. که یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه بود. https://1xbet-adres.com/

این مصری به تازگی از مرز 200 گل با قرمزها عبور کرده است و هیچ نشانه ای از نزول ندارد. با این حال، او 31 ساله است و موضوع مورد علاقه عربستان سعودی است. فروش صلاح با مبلغی گزاف در پایان فصل، اگر جانشین شایسته ای پیدا شود، کاملا منطقی خواهد بود و امباپه از نظر بسیاری از هواداران، منطقاً جایگزین رویایی است. به هر حال، چه کسی می تواند به این اندازه در جناح راست لیورپول نقش داشته باشد؟

با این حال، این ایده که امباپه پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن با پیوستن به مادرید موافقت کرد، ضربه ای به لیورپول است. برای هر کسی که بازی قرمزها را به خوبی می شناسد، حتی ممکن است فکر کند که این یک نعمت است.

34 views0 comments

Recent Posts

See All

شرط‌های سایت وان ایکس بت: راهنمای کاربران بازی‌های آنلاین

مقدمه شرط‌های سایت وان ایکس بت یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای کاربرانی است که به دنبال تجربه شرط‌بندی آنلاین هستند. در این مقاله، به بررسی جزئیات و شرایطی که بازیکنان در این سایت باید آگاه باشند، خواهیم

bottom of page